پاکروتاکسی

ارائه دهنده خدمات لوکس تاکسی اینترنتی با قابلیت رزرو

پاکروتاکسی

ارائه دهنده خدمات لوکس تاکسی اینترنتی با قابلیت رزرو

جهت دریافت اپلیکیشن پاکروتاکسی به وبسایت www.pakrotaxi.com مراجعه و یا عدد یک را به سامانه 10001884 ارسال نمایید

🔶️🔸️پنجشنبه‌های گردشگری پاکروتاکسی🔸️🔶️

هر پنجشنبه معرفی یه جای دیدنی😍

روستای جوانرود ، شهری بزرگتر از قد و وقوره اش در دامنه های زاگرس

 

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جوانرود شهری بدون تعطیلی و خواب است یعنی اگر ساعت 3 نصف شب هم در این شهر به بیرون بروید همه مغازه‌ها باز هستند. حتی اگر روز جمعه و روز تعطیل هم باشد بیشتر مغازه‌های جوانرود و بازارهای مرزی و محلی باز و خیلی پر جنب‌وجوش است. البته آب‌و هوای دلپذیر، چشمه‌های با آب روان، تفرجگاه‌ها و طبیعت فوق‌العاده زیبای جوانرود از آن چیزهایی که هر کسی را برای سفر به شهر جوانرود قلقلک می‌دهد.
جوانرود نام قدیم منطقه‌ای است که از شهرستان‌های کنونی جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی و بخش‌های از روانسر را در برمی‌گیرد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این شهر در مرکز منطقه اورامانات و در بین سه شهرستان پاوه، ثلاث باباجانی و روانسر قرار دارد. مردم جوانرود کرد هستند و با گویش جافی سخن می‌گویند و بافت فرهنگی خاصی دارند به طوری که می توان به خلقیات و فرهنگ عامه  آن‌ها اشاره کرد.
در دامنه‌ کوه زاگرس همیشه مناطق شگرف و زیبایی را می‌بینید که واقعا نمی‌توان آن را در کلام توصیف کرد. جوانرود کرمانشاه هم از آن دسته از شهرهایی است که با موقعیت خاص جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری بی مثالش در غرب ایران زبانزد است.آب و هوای شهر جوانرود بیشتر معتدل کوهستانی است. پس بهترین زمان سفر به جوانرود تقریبا از عید نوروز تا پایان پاییز است. اینجا زمستان‌های سردی دارد و سرمای هوا از آذرماه شروع شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد. هوا در تابستان معمولا معتدل است و بارش‌های فصل بهار بهترین شرایط را برای تابستانی خوش در جوانرود ایجاد می‌کند.
فاصله شهر جوانرود تا کرمانشاه به طور تقریبی ۹۰ کیلومتری است که اگر با ماشین سواری بخواهید راهی این شهر شوید یک ساعت و نیم است و با اتوبوس‌ در حد دو ساعت تا رسیدن به شهر زمان می‌برد.

 

سفری راحت و ایمن به همراه خانواده با تاکسی‌های اکو، اکو پلاس، وی ای پی، ون و... را تجربه کنید 🚖
هم اکنون رزرو کنید 📲

#امنیت و آسایش سفر را با پاکروتاکسی تجربه کنید

جهت دریافت اپلیکیشن پاکرو تاکسی به وبسایت WWW.PAKROTAXI.COM  مراجعه و یا

عدد 1 را به سامانه 10001884 ارسال نمایید.

 

اینستاگرام مجموعه پاکروتاکسی

☁ نفسی تازه کنیم
🚕 پاکرو تاکسی ۱۸۸۴

🔴با قابلیت رزرو

✅تکنولوژی روز دنیا
✅راحتی و امنیت
✅پرسنل آموزش دیده
✅سازگار با محیط زیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی